Intrebări Frecvente

Cât de sigure sunt cumpărăturile pe www.gradinasanatatii.ro ?

Cumpărăturile efectuate pe site-ul nostru sunt 100% securizate prin protocol SSL ceea ce va confera garanția că informațiile dvs sunt mereu securizate.

Ce modalități de plată sunt acceptate ?

Acceptam plata în sistem ramburs sau plata prin card. La solicitarea clienților noștri putem accepta și plata prin ordin de plată.

Ce se intamplă după ce comand ?

După plasarea comenzii un mail automat cu confirmarea comenzii v-a ajunge la dvs. Ulterior, de îndată ce coletul a fost pregătit de către colegii nostri, veți primi un sms cu informații despre statusul comenzii.

Ce taxe de transport se plătesc la o comandă ?

Costul transportului prin Curier Rapid oriunde în România este de 13.99 lei per colet. La comenzile de minim 199 Lei vă oferim transportul gratuit.

Cat timp durează livrarea produselor ?

Produsele se livrează de regulă în decurs de maxim 24 de ore de la plasarea comenzii. În cazul în care un produs nu mai este disponibil în stoc, operatorul nostru vă informează cu privire la data disponibilității acestuia.

Am primit un produs greșit sau lipsește un produs din colet, ce fac ?

În cazul în care un produs este trimis greșit sau dacă din coletul primit lipsesc produse, vă rugăm să ne contactați prin telefon, e-mail sau formular de contact cu detalii în decurs de 24 de ore de la primirea coletului. Astfel de probleme sunt tratate în regim de urgență de către colegii noștri pentru soluționarea cât mai rapidă.

Nu răspunde nimeni la telefonul de pe site, ce fac ?

Se întamplă des ca din cauza numărului mare de comenzi să nu putem răspunde imediat la telefon. Vă asigurăm că toate telefoanele primite se returnează și în cel mai scurt timp posibil un operator va lua legatura cu dvs. Ne puteți oricând contacta și prin e-mail sau prin formularul de contact de pe site.

Formular de Contact