4 Utilizari ale Extractului de Cirese

  1. Antioxidanti

Extractul de cirese este o sursa bogata de antioxidanti potenti, de exemplu antocianini, flavonoizi si melatonini. Antioxidantii au multe beneficii importante in sanatate, inclusiv combaterea radicalilor liberi, imbunatatirea sanatatii inimii si reducerea daunelor cauzate de diverse boli si toxine din mediul inconjurator. Capsulele cu extract de cirese contin o doza concentrata a fructului si ofera beneficiile acestora sub forma suplimentului. Ciresele sunt si sursa buna pentru vitaminele A, C si E, care au proprietati antioxidante si protejeaza corpul impotriva efectelor imbatranirii.

  1. Extract de cirese pentru boli de inima

Universitatea din Michigan a realizat ca prin consumul unei cesti si jumatate de cirese pe zi, participantii la studiu au experimentat o crestere in activitatea antioxidanta, factorii de risc pentru dezvoltarea bolilor de inima au scazut, cat si pentru bolile inflamatorii.

  1. Extractul de cirese are efect anti inflamator

Multe persoane considera ca aceste fructe sunt foarte eficiente pentru combaterea inflamatiei. Ciresele contin antocianini si bioflavonoizi care inhiba anumite enzime care pot cauza inflamatii in interiorul corpului. Se crede ca acesti antioxidanti fitochimicali actioneaza in mod asemanator cu aspirina, ipbuprofenul si alte medicamente anti inflamatorii, insa fara efectul secundar al acestora. Pentru ca ciresele sunt disponibile pentru o perioada foarte scurta, foarte multi oameni prefera sa le consume sub forma de capsule sau suc natural.

  1. Extract de cirese pentru somn

Extractul de cirese contine melatonina, un antioxidant care apare natural si echilibreaza ritmulc ardiac al corpului si ajuta la reglarea somnului. Beneficiile unui somn nocturn bun sunt interminabile, iar ciresele sunt printre putinele alimente care sa contina melatonina sub forma naturala. Nivelul nostru de melatonina fluctueaza cu varsta, motiv pentru care capsulele pe baza de extract de cirese pot fi benefice la un moment in viata cand nivelul de melatonina scade.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *